Moet ik ook nog iets met Whatsapp gaan doen?!
Herkenbaar? Je klantcontact verloopt niet zo soepel als je zou willen. Via tig kanalen komt iets binnen en zie het allemaal maar goed, gestructureerd bij te houden én het makkelijk te maken voor je klanten. En dan moet je ook misschien nog iets met Whatsapp gaan doen?! Dat kan je er niet bijhebben.
Want als je iets niet wilt is dat je klanten verliest omdat je ze, goed bedoelt, zoveel contactmogelijkheden biedt maar daardoor de kluts kwijt bent.
Laten ons dan 3CX met WhatsApp functionaliteit bij je introduceren. Want, oprecht, deze functie kan je klantcontact een stuk beter, makkelijker en efficiënter maken. Je hebt namelijk één centraal systeem dat oproepen, live chat, Whatsapp en sms in één systeem beheert en koppelt aan de juiste klanten.
Waarom zit je op dit systeem wel te wachten?
- Klanten kunnen kiezen uit diverse manieren om contact op te nemen, ook via Whatsapp.
- Bespaar tijd door niet meer te hoeven wisselen tussen apps.
- Houd een centraal overzicht van al het klantcontact.
- 3CX CRM-integratie herkent klanten aan hun berichten.
- Verbind chats zo nodig door naar een collega of groep.
Er zijn nog veel meer voordelen, maar het is makkelijker om die in real live aan je uit te leggen. Dus wil je je klantcontact een flinke boost geven? Neem dan vrijblijvend contact met ons op, mag ook via Whatsapp 😉 , en vraag naar de mogelijkheden van 3CX met Whatsapp integratie.